Allianz je celosvětově nejhodnotnější pojišťovací brand

Značka Allianz se jako jediná zařadila mezi 50 nejcennějších světových značek podle žebříčku Brand Finance Global 500. S celkovou hodnotou 20,3 miliardy dolarů (O 8,1 % více než loni) se umístila na 43. místě.

Žebříček, který každoročně zpracovává společnost Brand Finance se sestavuje podle síly, rizik a potenciálu značky ve vztahu ke konkurenci. Vychází přitom z celé řady zdrojů, mezi něž patří například Bloomberg, výroční zprávy, průzkumy zadané firmou a také z vlastního průzkumu.

U značky Allianz ocenila především strategii skupiny postavenou na orientaci na zákazníka a zevrubné digitalizaci pojišťovacích procesů. Ty považuje za záruku stability v současném nevyzpytatelném tržním prostředí i příslib budoucí prosperity.

Pro vás jako zákazníky (případně potenciální zákazníky) je uvedené hodnocení také důkazem, že pojišťovna skutečně myslí na své zákazníky a soustředí svou pozornost především na jejich potřeby a zájmy.

Pojištění
pro podnikatele

Podnikání přináší celou řadu rizik.
Pomůžeme Vám je eliminovat.

Nabídka pojištění

Pojištění
pro občany

Buďte odpovědní k sobě i k svým blízkým.
Připravte se na životní zkoušky.

Nabídka pojištění

377 970 704

Potřebujete poradit?

Napište nám

  • Medica pojištění
  • Pojištění odpovědnosti
  • Pojištění podnikatelů
  • Pojištění domácnosti a domu
  • Pojištění úrazu
  • Pojištění osob
  • Pojištění auta
  • Pojištění kybernetických rizik
  • Pomoc s orientací ve světě pojišťovnictví
  • Pojištění lékaren a zdravotních zařízení
Rozšiřte náš tým