Starost o klienta je pro makléře nejdůležitější úkol

Práce pojišťovacího makléře (makléřské společnosti) zahrnuje celou řadu činností, které často s pojištěním přímo nesouvisejí, jsou však pro jeho kvalitu velmi důležité. Základní servis, tedy návrh nejvhodnějšího řešení pokrývajícího rizika klienta, doplňuje například organizace výběrových řízení na poskytovatele pojištění nebo  znalectví v oblasti movitého i nemovitého majetku, motorových vozidel, historických vozidel, letadel, lodí apod.

Kompletní přehled služeb, které obvykle makléřské pojišťovací společnosti poskytují, zahrnuje mnoho různých činností. Pro příklad použijeme přehled služeb společnosti VÍTOVEC corp.:

  • Optimalizace pojistného programu ve vazbě na zhodnocení stávajících pojistných smluv.
  • Výběrové řízení v souladu s příslušnými právními předpisy.

  • Správa a aktualizace uzavřených pojistných smluv.

  • Zprostředkování v oblasti pořádání veřejných obchodních soutěží.

  • Zastupování, součinnost a poradenství při pojistných událostech.

  • Soudní znalectví v oblasti movitého majetku, motorových vozidel, historických vozidel, letadel.

  • Poradenství ve všech oblastech pojišťovnictví.

  • Identifikaci a analýza možných pojistných rizik.

  • Likvidace pojistných událostí.

  • Právní poradenství v oblasti pojišťovnictví

  • Finanční poradenství

Cílem všech uvedených aktivit je naplnění požadavků a potřeb  klienta, který kromě pojištění rizik - identifikovaných jím samým a doplněných pojišťovacím specialistou - dostane také kompletní následný servis. Od správy pojistných smluv a jejich průběžné aktualizace až po zastupování při vyjednávání s pojišťovnami v případě likvidace problematických pojistných případů. 

Přes všechna velká slova v předchozích odstavcích se pojišťovací makléři a pojišťovací makléřské společnosti snaží o jedno jediné: Aby byl jejich klient maximálně spokojen, a to nejen při uzavírání smlouvy (z hlediska ceny), ale především při případných pojistných událostech. Pokud se tuto podmínku podaří splnit, má pojišťovací makléř postaráno o profesní budoucnost. V opačném případě si zadělává na budoucí problém. A  především svým klientům.


Video: Proč klient využívá služby pojišťovacího makléře a v čem se liší od nabídek zástupců pojišťoven

Diskuse: žádné komentáře

Žádný komentář

Pro přispívání musíte být zaregistrováni a přihlášeni. Přihlásit se .

Pojištění
pro podnikatele

Podnikání přináší celou řadu rizik.
Pomůžeme Vám je eliminovat.

Nabídka pojištění

Pojištění
pro občany

Buďte odpovědní k sobě i k svým blízkým.
Připravte se na životní zkoušky.

Nabídka pojištění

377 970 704

Potřebujete poradit?

Napište nám

  • Medica pojištění
  • Pojištění odpovědnosti
  • Pojištění podnikatelů
  • Pojištění domácnosti a domu
  • Pojištění úrazu
  • Pojištění osob
  • Pojištění auta
  • Pojištění kybernetických rizik
  • Pomoc s orientací ve světě pojišťovnictví
  • Pojištění lékaren a zdravotních zařízení
Rozšiřte náš tým