Ve včasnosti odpovědí na e-mailové dotazy zvítězila mezi životními pojišťovnami ERGO pojišťovna!

Analytici agentury Datank otestovali, jak se pojišťovny chovají ke svým zákazníkům. Testovala se kvalita i rychlost telefonních zákaznických linek a e-mailová podpora. ERGO pojišťovna obsadila první příčku, poskytuje totiž svým klientům nejrychlejší odpověď a to kolem18 minut. Průměrná doba reakce ohledně životního pojištění přesahuje 40 hodin, pokud se dotaz týká neživotního pojištění, je to v průměru něco přes 10 hodin. Zajímavým detailem je, že nejpomalejší výsledky reakce na e mailový dotaz dosáhl u některých pojišťoven téměř 12 dnů u životního pojištění a 6 dnů u neživotního.

Kvalita odpovědí je obecně na trhu v ČR na vysoké úrovni. To, že by někdo dostal po telefonu špatnou odpověď, se nestává. Průzkum ukázal, že vstřícnost a profesionalita operátora je o něco vyšší u životních pojišťoven.

Diskuse: žádné komentáře

Žádný komentář

Pro přispívání musíte být zaregistrováni a přihlášeni. Přihlásit se .

Pojištění
pro podnikatele

Podnikání přináší celou řadu rizik.
Pomůžeme Vám je eliminovat.

Nabídka pojištění

Pojištění
pro občany

Buďte odpovědní k sobě i k svým blízkým.
Připravte se na životní zkoušky.

Nabídka pojištění

377 970 704

Potřebujete poradit?

Napište nám

  • Medica pojištění
  • Pojištění odpovědnosti
  • Pojištění podnikatelů
  • Pojištění domácnosti a domu
  • Pojištění úrazu
  • Pojištění osob
  • Pojištění auta
  • Pojištění kybernetických rizik
  • Pomoc s orientací ve světě pojišťovnictví
  • Pojištění lékaren a zdravotních zařízení
Rozšiřte náš tým