Rozšiřte náš tým

Pravidla přijatelnosti klienta

« Back to Glossary Index

Pravidla přijatelnosti klienta zavede a uplatňuje instituce (tedy i pojišťovna) s ohledem na rizikový profil klienta. Podle těchto pravidel:

  1. provádí kategorizaci klientů,
  2. stanoví podmínky, při jejichž splnění neuzavře s klientem obchodní vztah nebo již existující obchodní vztah s klientem ukončí,
  3. stanoví postupy pro zjišťování rizikových faktorů,
  4. stanoví postupy uplatňované vůči klientům, u nichž byl zjištěn rizikový faktor (rizikový klient).
« Zpět na seznam pojmů
15.09. 2025

© Vítovec corp. a.s.




Pojištění pro podnikatele

Podnikání přináší celou řadu rizik.
Pomůžeme Vám je eliminovat.

Pojištění pro občany

Buďte odpovědní k sobě i k svým blízkým. Připravte se na životní zkoušky.