Během zimy se řidiči často potýkají s vybitou autobaterií, defektem pneumatiky, či nedobrzděním na zledovatělé vozovce. A v těchto momentech se nejvíce obracejí na asistenční službu. Každoročně ji v zimním období využije okolo 12 tisíc klientů Allianz.
„Od listopadu roku 2018 do loňského února využilo naši asistenční službu přes 12 tisíc motoristů. Téměř polovina z nich nahlásila poruchu, u jedné třetiny evidujeme dopravní nehodu a u pětiny šlo o chybu řidiče,“ vysvětluje produktová manažerka Allianz Partners Tereza Čápková.
Pojišťovna Allianz v loňském roce představila nový produkt autopojištění MojeAuto. Charakterizuje jej přehlednost v kombinaci s širokým výběrem krytí. Řidiči si mohou vybrat ze čtyř balíčků autopojištění a povinné ručení je již součástí všech. Pojistit lze navíc nejen auto, ale také například čtyřkolku, motorku, traktor i autobus.
„Už první balíček Komfort obsahuje právní poradenství i silniční asistenci a to dvacet čtyři hodin denně, sedm dní v týdnu. Od varianty Plus je pak součástí rozšířená asistence,“ říká ředitelka autopojištění Allianz pojišťovny Veronika Hašplová.
Asistenční služby od Allianz fungují stejně doma i v zahraničí. Právní poradenství klientům navíc pomůže i s jazykovou bariérou v případě nouze v cizině. Zároveň Allianz upravila styl psaní pojistných podmínek a přehledu pojištění tak, aby tomu rozuměl bez problému i ten, kdo se ve světě pojišťovnictví vůbec nepohybuje.
Zdroj: Tisková zpráva Allianz pojišťovny.