Společnost COFACE v minulých dnech spustila nový klientský portál a vylepšenou verzi nástroje na správu pojištění pohledávek – CofaNet. Nová řešení přinesou klientům inovativní funkce, jednotný přístup, uživatelsky přizpůsobený obsah, pokročilou ergonomii a vyhledávání v reálném čase.
Digitalizace: opora zákaznických zkušeností
Klientský portál se rozšiřuje o nové funkce, které obohacují uživatelské prostředí a usnadňují navigaci. Toto zahrnuje i jedinečný přístup do všech rozhraní společnosti COFACE včetně ekonomických a strategických informací přizpůsobených potřebám byznysu zákazníků. Klienti mají přístup také do knihoven dokumentů oproduktech a nástrojích, stejně jako k často kladeným dotazům. Novinkou jsou rovněž snadnější a cílenější kontakty s obchodním týmem.
Další balík hlavních změn se týká nástroje pro klientskou správu pojištění pohledávek CofaNet. Ten byl optimalizován pro mobilní zařízení. Na stránkách je také nově přidaný dynamický vyhledávač s nabídkou rozšířeného vyhledávání.
COFACE se snaží udržovat své vztahy s klienty zaváděním inovativních digitálních nástrojů a produktů již od roku 2012. Tyto nástroje a produkty zahrnují CofaMove („transakční“ mobilní aplikaci, která umožňuje klientům spravovat své portfolio v reálném čase), EasyLiner (portál digitalizující nabídku i pro malé a střední podniky) a také CofaServe (nástroj integrující nástroje COFACE do zákaznických databází).
Klientský servis a digitalizace jako základy strategie Coface
Spuštění nového klientského portálu COFACE je v souladu s prioritami strategického plánu společnosti snázvem „Fit to Win“, který zahrnuje optimalizaci klientských služeb a efektivitu operací. Digitalizace a nový portál korespondují s požadavky uživatelů, kterým šetří čas a optimalizuje správu smluv.